zondag 11 mei 2014

3KLa Een lieve knuffel voor mijn allerliefste MAMA !

Geef de DIKSTE klapzoen die je hebt
aan je allerliefste MAMA
aan je allerliefste MAMA
Geef de DIKSTE klapzoen die je hebt
want 't is MOEDERDAG dus MAMA wordt verwend !

 
 
Mijn MAMA is een SUPERMAMA
ze kan van alles wat
ze kan poetsen, koken, lachen, dansen, spelen, ....
Mijn mama is een SCHAT !
Ik kan me geen betere MAMA wensen...
Zij is een echte SCHAT !
 
Daarom serveren we vandaag mama's lievelingsgerecht en dekken we de tafel met een bord en bestek (vork, lepel, mes) en dat op de juiste plaats !
En als kers op de taart :
Een mooie servethouder en feestelijke servetringen !
 
 
 Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...
welke mama is de allermooiste van het land ?
MIJN MAMA !
 

 
We wensen van harte
alle mama's een fijne MOEDERDAG !
xxx
jullie lieve schatten uit 3 KLa  en juf Natasja

Welkom bij Kleuters Kallo