zondag 6 september 2015

2KLB: Dag klasje, Dag vriendjes, Dag Juf!



Een handje, een knipoog, een knuffel, een kus.

Dag Juf, dag vriendjes, hier ben ik dus!

Ik zit al in de tweede kleuterklas.

Kijk maar mee naar wat ik allemaal deed in mijn eerste week op school, bij Juf Caroline.



 
 
 
 
Knutselen, zingen en dansen op het Rube en Rutjelied, spelen op de computer, met de auto's, plasticine,......
 
We leerden de hoeken van ons klasje kennen en hoe we voor een hoekje kunnen kiezen in de klas.
 
 
 
We maakten kennis met onze juf en nieuwe vriendjes. We ontdekten het speelgoed in ons klasje.
 
 
 
 
 
Het werd een week met heel wat nieuwe ontdekkingen!

streefwoordenschat : de lijm, de naam, de school, de schaar, de tekening,
tekenen; vragen; zeggen, kiezen, nieuw, rijgen.
 
 
Onze vriendjes waren alvast heel enthousiast.
 
 
Ik wens iedereen ( ouder, vriendje, juf of meester)  een FIJN SCHOOLJAAR toe!
 
Dikke knuffel,
 
Juf Caroline
Welkom bij Kleuters Kallo