donderdag 11 september 2014

2 KLa " mijn vriendjes en ik " ..... verhaal : de toversteen !

 
 Dag mama' s en papa's,
Hier zijn we weer...
We hebben deze week niet alleen gefietst..
 bezoek gehad van het broertje van Seppe...
of de verjaardag gevierd van Dylan...
 
NEE we deden nog veel meer in onze klas.
Het thema deze week was "mijn vriendjes en ik"
 
 
We schilderden onszelf "Dit ben ik"
We luisterden naar het verhaal "de toversteen"
Het is belangrijk dat iedereen zich supergoed voelt in de klas.
We hebben een echte toversteen versierd met verf en glitters.
Een mooi doosje voor de toversteen kon en mocht niet ontbreken.
 
We maakten mooie tekenen om aan het raam te hangen.
Speelden leuke spelletjes met de bal.
Onze themawoorden uit de taalmethode "TOK" waren : de lijm, zeggen, de tekening, de schaar, rijgen, tekenen, vragen,  nieuw, de school, de naam.  
 
Samen maakten we een groot hart met vele bloemen voor de papa van Neona.
We wensen Neona haar papa veel beterschap !
 
Volgende week leren we over 'Groot soldaatje, klein soldaatje"
Groetjes van alle kapoenen uit de 2kla
en meester Jo
 
Welkom bij Kleuters Kallo