woensdag 19 november 2014

1KP Laat ik me even voorstellen,...


                                      
Lieve mama, papa, oma, opa...

Sommigen zullen mij vorige week al gezien hebben in de klas bij juf Anja. Mijn naam is Liesbet De Ryck en ik kom enkele weken bij uw oogappel in de klas staan! Omdat ik dus een tijdje hun ‘nieuwe’ juf zal zijn, wil ik me toch even voorstellen.

Zelf woon ik in Melsele en ging ik vanaf mijn zes jaar naar de Chiro. Hier heb ik ook enkele jaren leiding gegeven. Mede door de Chiro, alsook mijn vakantiewerk bij de Pretcamionet heb ik ontdekt dat mijn passie bij werken met kinderen ligt. Na mijn opleiding sociaal cultureel werk besefte ik dat ik toch iets met kinderen wou doen. Ik besloot kleuteronderwijs bij te studeren en heb hier nog geen seconde spijt van gehad! Momenteel studeer ik dus mijn laatste jaar aan Karel de Grote- Hogeschool de richting kleuteronderwijs.

 

Mijn eerste stageperiode bij de peutertjes loopt van maandag 24 november tot en met vrijdag 5 december. Deze twee weken zullen we ons volledig onderdompelen in de sfeer van Sinterklaas!

Na de kerstvakantie loop ik nog één keer stage en dit gedurende drie weken: van maandag 12 januari tot en met vrijdag 5 februari.

 

Als er nog vragen zijn beantwoord ik die graag!

Liesbet-deryck@hotmail.com

                       
 
Welkom bij Kleuters Kallo