vrijdag 2 september 2016

Welkom in de peuterklas!

       Welkom aan Noa,Djess,Hewlen,Stan,Dré en Matilda in onze gele Julekesklas!
     We zijn het kleinste klasje in Kallo,maar groeien altijd uit tot de grootste    klas op het einde van het schooljaar!
Deze eerste instap in de peuterklas is zo groot en zo verrassend voor hen.
Ik kan al heel trots vertellen dat er bij ons helemaal geen traantjes vloeiden bij het afscheid nemen van mama en papa en dat deze momenten er zijn om van te genieten om elkaar zo beter te leren kennen en vooral samen te spelen!
Volgende week komen we nog meer tot exploreren en verkennen van de hoeken.
Prettig weekend,
Juf Anja

donderdag 1 september 2016

3KLa Onze eerste schooldag...

was ... SUPER FIJN ...
voor GROOT en klein !
Vandaag gingen op zoek naar onze klaspop...
POMPOM !

We leerden elkaars kensymbooltje kennen
zodat we vlug naar elkaar kunnen rennen.

Het eerste kindje van de dag en de helper is een feit !
Laurencia en Ella deden dit alvast met veel trots en fierheid !

We gingen op ontdekking in alle hoekjes
en luisterden al naar verhaaltjes in leuke boekjes !

Ook zweefden de ballonnen in de lucht 
en telden we af zonder enige zucht ...

JOEPIE ! 
Het nieuwe SCHOOLJAAR 
is begonnen !

WELKOM

LAURENCIA, MATHIAS, COLINE, HANNE, NOA, 
JOLIEN,SARAH, DAIMI, ENORA, EKI, DAVID, 
NASER, KOBE, SANA, AJNUR, BJARNE, JOPPE, 
ELLA, ANNABEL, YENS, LEYLA

We wensen jullie alvast 
een heel fijn, speels én leerrijk schooljaar in 3KLA !


Beste ouders,
Graag nodigen we jullie uit op de INFO-AVOND 
op donderdag 15 september om 19.30 u. 
Onze klasdeurtjes staan open én 
verduidelijken we de klaswerking met plezier !
Hopelijk tot dan !

Lieve groetjes van 
onze kersverse 3de kleuterklassertjes, 
PomPom en juf Natasja


woensdag 31 augustus 2016

Nog 1 keer slapen...

... en het is de
EERSTE SCHOOLDAG !
PEUTERKLAS :
juf Anja en 'Jules'

 


1ste KLEUTERKLAS
juf Katrien en 'Jules'


2de KLEUTERKLAS A :
meester Jo en juf Sophie en
'Chico, Nelly en Cezar'


2de KLEUTERKLAS B :
juf Caroline en 'Rube en Rutje'


3de KLEUTERKLAS A :
juf Natasja en 'PomPom'


3de KLEUTERKLAS B :
juf Annelies en 'Taurus'


ZORGJUF : juf Roos 

KINDERVERZORGSTER : 
juf Saskia 

SPORTJUFFEN : 
juf Annemie en juf Tania

en alle andere juffen en directeur
heten alle kleuters en hun (groot)ouders
VAN HARTE WELKOM !
We wensen iedereen 
een fijne start 
bij dit nieuwe schooljaar !
Tot morgen !

Vrolijke groetjes, het kleuterteam !

zondag 3 juli 2016

2KLB: Vakantie !!!!/ Hanne en Xander zijn jarig in de vakantie!

Lieve mama's en papa's ,

voor de vakantie begon, vierden we de verjaardag van nog twee feestvarkentjes nl. Xander en Hanne. Zij zijn jarig in de grote vakantie. 

Wij smulden van lekkere cake, zongen, dansten , tekenden voor onze jarige vrienden enz,...

Het werd een dag om niet meer te vergeten!  Proficiat Hanne en Xander!!!

Hieronder nog een klein gedichtje als afsluiter van het schooljaar. Dank u wel iedereen!!!!







Jullie kwamen hier aan
op kleine voetjes,
met bange stapjes,
deden heel veel magjes ,
maar ook wel moetjes,
maakten af en toe
zelfs grapjes.....

Jullie leerden veel, 
speelden fijn 
konden zo leuk
nieuwsgierig zijn. 

Nu mogen jullie verder,
met een grote sprong,
van hier tot in Hongkong 
( of nee, neem maar de derde kleuterklas :-) 

En weet je wat?
Ik zal jullie ALLEMAAL missen,
kleine schatten!!!!

Dikke knuffel en kus xxx 

Juf Caroline

vrijdag 1 juli 2016

2 KLa "LEVE DE VAKANTIE" ... geniet ervan ... 't was een supertof schooljaar ...


 
Het schooljaar is alweer gedaan.
Jullie hebben dat goed gedaan.
Leren, werken, spelen,
nee, geen tijd om ons te vervelen.
Uitstapjes en veel sport,
vaak hadden we nog tijd te kort.
Knutselen van allerlei leuke dingen,
samen vele liedjes zingen.
Ook gek doen was erbij
en dat maakte de juffen en meester blij.
 
Geniet van de vakantie met volle teugen
en sla de juf en meester op in jullie geheugen.
 
Dank je wel, lieve kapoenen, beste ouders, jullie waren supertof.
Jullie verdienen dat lange verlof.
 
Dikke knuffel  X
Juf Carolien,
meester Jo


2 KLa Hieperdepiep hoera voor Sana, Ajnur, Lisa, Sanne, Leyla ... 5 jaar ! Proficiat ...

 
 Dag iedereen,
Sana, Ajnur , Leyla , Sanne en Lisa hebben we gevierd in de klas.
Sana, Leyla en Ajnur verjaarden  in de maand juni.
Sanne en Lisa verjaren in de grote vakantie.
5 jaar ! PROFICIAT
 
 
We hebben hun verjaardag gevierd in onze klas.
Zij kregen een mooie kroon en mochten gans de dag op de grote troon zitten.
 
Sana,Sanne,Leyla,Lisa waren een prinses voor één dag.
Ajnur was de prins voor één dag.
 
We hebben gezongen, gedanst en heerlijk gesmuld van al dat lekkers.
(Dank je wel, mama's en papa's voor al dat lekkers.)
 
We wensen alle jarigen nog een hele fijne verjaardag toe.
Hieperdepiep hoera voor alle jarigen !
Van al jullie vriendjes uit 2Kla,
Juf Carolien en meester Jo


3KLa Wij zwaaien het schooljaar uit...

en kijken uit naar een 
PRETTIGE ZOMERVAKANTIE !


Na het genieten van de laatste dagen 
in de kleuterschool...
zeggen we nu :
DANK JE WEL
Lieve kleuters voor jullie vrolijke, stralende, enthousiaste gezichtjes.
Elke dag opnieuw ! XXX
DANK JE WEL
Mama's en papa's voor jullie vertrouwen, de vele hulp en de fijne samenwerking ! 
DANK JE WEL
Sandra, dankzij jou was onze klas elke dag proper en rein. Dat vonden we heel fijn!
DANK JE WEL
 Collega's voor de leuke activiteiten die we samen beleefden.
DANK JE WEL...
IEDEREEN...
voor een FANTASTISCH, FIJN SCHOOLJAAR !
Hierbij wensen we iedereen van harte
een fijne, deugddoende, prettige zomervakantie 
met veel zon en plezier ! 
En daarna heel veel succes in het 1ste leerjaar !
Tot september !

Lieve knuffels en dikke zoenen XXX,
POMPOM en juf Natasja
Welkom bij Kleuters Kallo